06-25108883
Bel ons
info@innovative-it.nl
Laat een bericht achter
Lekstraat 146
Schiedam

Veelgestelde vragen

Home - Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
– Contant
– Bank vooraf
– Bank achteraf (indien bedrijf, MKB)
– Paypal (+ 8% transactiekosten)
– Factuur ( + 21% / indien BTW-product, anders marge 0%)

Is het mogelijk de laptops/computers te komen bekijken op locatie?
Jazeker. Dat is geen probleem. Dit kan altijd op afspraak.

Kunt u de laptops ook verzenden?
Ja, we kunnen de laptops ook aan u verzenden. Hier hebben we goede ervaringen mee

Wat zijn de verzendkosten?
– PostNL pakket standaard (onverzekerd) met Track & Trace €6,50
– PostNL aangetekend & verzekerd met Track & Trace €8,15 (tot €500 verzekerd)
– PostNL verzekerd verzenden met Track & Trace €14,90 (verzekerd tot max €5500)

Verzenden naar het buitenland is ook mogelijk. Neem contact op voor een prijsopgave.

Kunt u een BTW-factuur maken?
Jazeker. Dit is afhankelijk van het product (BTW of Marge)

Kan ik mijn product terug sturen?
Ja, particuliere klanten hebben het recht het product binnen 14 dagen terug te sturen zonder opgaaf van reden. Het product dient wel in de originele toestand te zijn, dus in originele verpakking met alle toebehoren. U dient het product ook goed verpakt en voldoende gefrankeerd en verzekerd terug te sturen.

Garantie

Krijg ik een garantiebewijs?
De rekening/bon voor laptop fungeert ook als garantiebewijs. Bij zakelijke laptops (Dell, HP, Lenovo) geld dat de garantie via de fabrikant verkoopt op basis van het serienummer. Hier heb je de bedrijfsgegevens voor nodig van waar de laptop afkomstig van is. Deze gegevens worden bij verkoop meegeleverd.

Wat is Next Business Day on-site garantie?
Dit is de garantievorm van Dell, HP en Lenovo waarbij de laptop de volgende werkdag bij u thuis gerepareerd wordt na telefonische diagnose van het probleem.

Wat is Collect & Return garantie?
Dit is de garantievorm van HP en Lenovo waarbij de laptop bij u afgehaald wordt en in het reparatiecentrum wordt gerepareerd.

Mijn laptop is defect geraakt binnen de garantie
Alle nieuwe of zo goed als nieuwe laptops of computers hebben 1 tot 3 jaar garantie via de fabrikant, hieronder kunt u de telefoonnummer van de supportafdelingen vinden. Zorg dat u de laptop bij de hand heeft als u belt. Als u niet zeker bent of het probleem binnen de garantie valt, of hulp nodig heeft hierbij, neem dan gerust contact met ons op!

Dell Support: 020-6745972
HP Support: 020-5040646

Gebruikte laptops

Welke garantie geven jullie op gebruikte laptops?
Elke laptop heeft minimaal 3 maanden volledige garantie mits er geen fabrieksgarantie meer op zit. Deze garantie is op basis van Carry-in, dat wil zeggen, u dient zorg te dragen voor het vervoer van de laptop naar ons toe.

Hoe lang gaat de accu mee van een van de gebruikte laptops?
We testen de accu van elke gebruikte laptop die we verkopen, deze dienen minimaal rond de 2 uur mee te gaan. Dit is afhankelijk van het type laptop, zo zal eentje met een groot scherm relatief een kortere accuduur hebben.

Zien de gebruikte laptops er netjes uit?
Ja, we verkopen alleen maar laptops van topkwaliteit. We doen ons uiterste best de gebruikte laptops in zo goed mogelijke staat te verkopen, als bij een gebruikte laptop onderdelen teveel slijtage vertonen (zoals bijvoorbeeld het toetsenbord) vervangen we dit voor verkoop.

Geven jullie ook garantie op de accu?
Nee bij gebruikte laptops kunnen we helaas geen garantie geven op de accu. We streven er wel naar om de accu’s zo goed mogelijk te testen voor dat we een laptop aanbieden.

Kan ik met de laptop direct het internet op?
Ja, alle laptops zijn uitgerust met een inbouwkaart voor draadloos netwerk en sommige modellen hebben ook een netwerkpoort (nieuwere laptops tegenwoordig niet meer)

Waar zijn de laptops van afkomstig?
Nieuwe laptops kopen we direct groot bij de fabrikant of distributeur in, gebruikte laptops zijn vooral afkomstig van bedrijven of leasemaatschappijen. Dit gaat vaak om restanten, afschrijving, overschot.